باران عشق
باران عشق

Love


اس ام اس عاشقانه

 

سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره !

.

.

.

جز یاد تو در خاطر من نیست عزیزم / مانند تو عشق با صفا کیست عزیزم

بی یاد تو زندگی مرا نیست عزیزم / در عشق بود نمره ی تو بیست عزیزم . . .

.

.

.

باید فراموشت کنم ، چندیست تمرین میکنم ، من میتوانم  میشود ، آرام تلقین میکنم .

کم کم ز یادم میبری ، کم کم زیادم میروی ، این روزگار و رسم اوست

این جمله را با تلخیش صد بار تمرین میکنم !

.

.

.

یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه / مینویسم تا بدونی یاد تو تو دل میمونه !

.

.

.

یه کفش همه وجودشو فدای کسی میکنه که پا تو دلش میذاره

کفشتم رفیق !

.

.

.

میشود در آسمان زندگی یک سبد از غنچه های یاس داشت

یا که در سوز و گداز شمع عشق

مثل پروانه کمی احساس داشت . . .

.

.

.

خدایا

هرکس به یادم هست به یادش باش

اگر کنارم نیست ، کنارش باش

اگر تنهاست پناهش باش

و اگر غم دارد غمخوارش باش . . .

.

.

.

اشک از دوریست

سکوت از تنهایی

لبخند از مهربانی

پیام دادن از دلتنگی

.

.

.

غم از چشم قشنگت دور باشد

دلت غرق امید و نور باشد

نبینی روز بد ای بهتر از جان

الهی دشمنت رنجور باشد

.

.

.

شریکم با تو در این درد ، منم مثل تو غم دارم / منم محتاج لبخندم  منم دستاتو کم دارم

از این بازی طولانی ، منم مثل تو دلگیرم / منم با عشق درگیرم  منم بی عشق میمیرم . . .

.

.

.

در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم ، حتی به مساحت یک یاد . . .

.

.

.

نقش کردم رخ زیبای تو بر خانه ی دل / خانه ویران شد و آن نقش به دیوار بماند . . .

.

.

.

صندوقچه ای بهر دلت خواهم بود / دریا شوی ، تو ساحلت خواهم بود

ای یار تو که قایق عشقم باشی / من هم ملوان زبلت خواهم بود .

.

.

.

رفیق خوب پزشک زندگیست

تا آخر عمر مریضتم رفیق!

.

.

.

<= نوک فلش رو به قبله کن



کردی؟



به همین قبله اسیرتم!

.

.

.

متاسفم، دیگه امیدی نیست، افتادی تو معدن دلم

حتی تموم تیم های نجات هم که بیان عمرا نمی تونن بیارنت بیرون!

.

.

.

قشنگ ترین غزلم را برای شب شعر چشمت نگه داشته ام

پس تو هم زیباترین لبخندت را برای لحظه دیدار نگه دار  . . .

دوست دارم

.

.

.

بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم

تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم . . .

.

.

.

بیا عشقمون رو محکم به هم گره بزنیم و آرزو کنیم این گره هیچ وقت باز نشه

حتی با دندون روزگار !
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 12 بهمن 1389برچسب:,

|
 



دعای باران چرا ؟ دعای عشق بخوان ! این روزها دلها تشنه ترند تا زمین خدایا کمی عشق ببار...


 

Arash..............

 


آبی دلان پارسی
عاشقانه ها
عشقانه ها
راز عشق
سر گذشت یک عشق ...
نجوای عشق
ஜღஜدوستی وعشق ஜღஜ
LOVEY GIRLS
عشق من دوست دارم
♥♥ عاشقانه ها ♥♥
تک درخت عشق
عاشقی به نام فاحشه
عشق من و تو!
آموزش عاشق شدن
هنوز هم عشق
فقط عشق
خسته
خسته ام
***خسته عشق***
خسته از عشق .....
ღ♥ღعشقღ♥ღ
تو را چه عاشقانه دوست داشتم !!! ولی تو !
تنهاترین عشق روزگار
کلبه تنهایی من
❤☆❤ کــلبــه تنــهایــی من❤☆❤
عشق خسته
♥♥♥♥♥♥ عاشقانه ♥♥♥♥♥
love
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

حرف دل/دیگه کارم تمومه
Mohsen RahimPour - Aramesh
تنهایی
ای آنكه می پرسی عشق چیست
عــــــــشــــق
شکسته های دلش
امشب به یاد تک تک شب ها دلم گرفت

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 894
بازدید کل : 342240
تعداد مطالب : 527
تعداد نظرات : 101
تعداد آنلاین : 1